fredag, januari 27, 2017

Student

Under ett års tid pendlade jag dagligen, 4h per dag, till Stockholm för att studera till hud- och spaterapeut. Det var ett år som var roligt, jobbigt, utmattande, utmanande, lärande och ibland fördj*kligt. ;) Själva pluggandet var ingen big deal, jag fick ju plugga till det som intresserar mig mest men det som var runt omkring... Här fångade jag mig själv i ett av alla tågfönster jag tittade ut genom under året.

Bakgrunden är skapad med grova penseldrag i olika kulörer med akrylfärg från Martha Stewart. jag skapade denna under en 10-minutersutmaning. Då får man reda på en ny sak varje minut, galet stressigt men kan man tömma hjärnan på prestationsångest kan det vara ganska skoj. :) Jag tror att ordning var denna, mer eller mindre.

Minut 1: Cardstock
Minut 2: Motiv/Foto
Minut 3: Uggla
Minut 4: Sugrör
Minut 5: Band
Minut 6: Något stansat
Minut 7: Mönstrat papper
Minut 8: Ett gem
Minut 9: Något i trä

Färger, band, mönstrat papper, dies och cardstock finns i webbutiken. :)




Inga kommentarer: