fredag, juni 12, 2015

Det där med glitter....

Jag älskar verkligen glitter, det tror jag knappast undgått någon vid det här laget. ;) På bilderna jag scrappat nedan är det en del av alla smycken jag använder. :)

Här har jag jobbat med bara svart och vit och stämplat bakgrunden. Blommorna har jag sprayat med Color Bloom och sedan öst på med bling och glitter av alla de slag. :)

***********

I really love glitter! I don't think that anyone doesn't know it by now. ;) The pictures below are taken off some of my jewellrys that I often use.

I have been working with just black and white and created the beackground with stamps. The flowers are colored with Color Bloom Spray and used a lot of glitter and gems. :)













Material
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Bazzill Basics Classic Chantilly T10-1006
EK Tools Journaling Pen Black Single 55-30054
Marianne Design Paper Roses Green RB2207
Prima Marketing Pearls with lace Black 540883
Prima Marketing Sultan Center Black and White 535209
Prima Marketing Vintage Metal Precious Stone Color Bloom 573812
Prima Marketing Sparkling Pastels Storm Cloud Color Bloom 573768 
Prima Marketing Cling Mount Stamps Almanac 555146
Prima Marketing 4x6 Cling Stamp Coffee Stains 580247
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Ebony and Ivory 961602
Prima Marketing Cartographer SIIC 573157  
Tsukineko Versafine Onyx Black TSVF082 

Inga kommentarer: