fredag, januari 16, 2015

Clean & Simple - kram!

Har du bråttom? Ingen fara, det går raskt att göra ett kort, detta tog mig ca tre minuter att göra. Jag har använt cardstock i tre färger, en punch, en die och en penna. Plätt-lätt!

Jag hittade en utmaning hos Scrappa Loss där det gick ut på att skapa ett alster i Clean and Simple-stil och det  tycker jag att detta är. :)

************

In a hurry! Take it easy, here comes an example of a card that took me thrre minutes to make. I have used cardstock in three colors, one punch, one die and one pen. Easy!




All the material is to find at Hobbyworlds retailers.

Material
Bazzill Basics Dotted Swiss Salt T10-1047
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Bazzill Classic Prismatics Yellowgreen T19-5377
EK Journaling Pen Black 2Pk .5 55-30076
EK Flourish Square Layering Punch 54-90009
Spellbinders Shapeabilities Foliage Flourish S4-430 

2 kommentarer:

Johanna1978 sa...

Tack för ditt bidrag!
Häftigt hur så lite kan få det att se så spännande ut. Bra jobbat!
Lycka till!

Kajsan sa...

superfint Malin!
Kram Karin.

ps. har svarat på din fråga i min blogg ♥ kramar...