fredag, augusti 01, 2014

Grattis Lars!

Min käre kusinkusin är galen i Formel 1, mer galen än vad jag är. Jag är bara en hobbytittare i jämförelsevis. Han sitter med hundra skärmar och har grym koll på statistik till höger och vänster. Man skulle nästan kunna kalla han nörd. ;)

I vintras så frågade jag och min man om inte min kusinkusin och hans fru skulle följa med oss till Tyskland och se Formel 1 live. Det ville de såklart så vi bokade en resa till Hockenheim där vi njöt av en helg fylld av avgaser och dånande motorer. :) Lite roligt var att Lars' födelsedag inföll sig under samma helg så när Bettan beställde ett kort till sin make så var ju temat givet: ett Formel 1-kort. Eftersom min kusin svär sig till Ferraristallet så fick det bli så. ;)

***********

My dear doublecousin is crazy about Formula 1, more crazy than I am. I'm just a hobby viewer in comparatively. He sits with a hundred screens and full track of statistics to the right and left. I could almost call him a nerd. ;)

Last winter, me and my husband asked if my cousin's cousin and his wife would come with us to Germany and watch Formula 1 live. That was of course something they wanted, so we booked a trip to Hockenheim where we enjoyed a weekend filled with exhaust fumes and roaring engines. :) A bit of fun was that Lars' birthday fell on the same weekend so when Bettan ordered a card to her husband, the theme was given: a Formula 1 card. Since my cousin swears him self to the Ferrari stable, Ferrari it is. ;)







Material
Basic Grey Mini Alpha Stickers Cranberry CPT-4577
Bazzill Basics Mono Raven Trio #3 Raven T10-1081
Bazzill Basics Mono Pomegranate Trio #3 Pomegranate T2-227  
My Minds Eye Collectable Notable Cute Enamel Dots CTB125
My Mind Eye My Girl Enamel Dots GB1052
Silhouette Cameo 12 tum 199215 

Inga kommentarer: