lördag, maj 24, 2014

Älskar dig

På vårvintern var jag uppe i Övik och pysslade en hel helg med goda vänner på den fina träffen High Coast Scrap. Då skapade jag detta kort där man skulle göra sitt eget bakgrundspapper. Jag tog en stencil från Tim Holtz och inkade med distressdynan Broken China. Jag lyckades komma tvåa i den tävlingen, jippie mig! :)

Vildrosor, rosor, halvpärlor, löv, vita blommor, tygblommor och spets hittar du hos Wild Orchid Crafts. Världens bästa blombutik! :)

Knappen hittar du hos Inkywings. :)

Kika gärna in i vår designteamsblogg också. Där finns massor av snygga alster att se! :)

**************

A couple of months ago I was at a big crafty event for a weekend along with my friends. One of the challenges was to create a card with a homemade patterned paper. I took a stencil from Tim Holtz and inked with Distress Ink Pad Broken China. Lucky me, I came as runner up! :)

Wild roses, roses, scalloped pearls, leaves, blooms, babies breath and laces comes from Wild Orchid Crafts. The best flower shop in the world! :)

The flairbutton are from Inkywings. :) 

Pay a visit in our design blog, a lot of inpiration are to find there. :)







1 kommentar:

Maria sa...

My ohh my vilket helt fantastiskt fint kort Malin!!! Älskart!