onsdag, juli 17, 2013

Sunset in Ärla

I mars när jag var ute på en eftermiddagspromenad så lyckades jag fånga solnedgången när himlen verkligen stod i brand. Älskar den här bilden! Men jag måste dock skriva ut en ny eftersom jag lyckades tappa en limmad kant över fotot när jag städade upp i pysselrummet, tyvärr är bläcket i skrivaren slut så jag får vänta en stund med det. ;)

Ha en fin dag!

*************

This photo, of an evening sky in fire, I took in March on one of my walks. I love this pic" unfortunately, I have to make another copy since I accidently dropped some glueon it was I was cleaning up my crafty room. But the ink in my printer is not what it should be so I have to wait a bit with that. ;)

Have a nice day!




Material
Bazzill Basics Mono White 10-1001
Sticko Aristocrat Alpha Small 52-10166 
Prima Marketing 6x6 Stencil Doily 960155
Sticko Sweetheart Script Black Glitter Small Stickers 52-10114
Sticko Aristocrat Alpha Small 52-10166 
Sticko Alpha Large Black Foam Stickers 52-50009 
SMASH Date Stamp 30-614833   

Inga kommentarer: