söndag, april 21, 2013

I väntan på våren

När jag var i Övik på vårens HighCoastScrap så var en av utmaningarna att vi skulle inspireras av ordet ”kvitter”. Jag tog ett par foton från mitt fågelmatarträd och skapade denna layout. Jag var med och räknade rösterna i denna tävling och när alla röster räknats så stod jag som delad tvåa. En vän till mig drog lott mellan mig och min konkurrent och jag hade oturen att bli bortlottad, attans otur! ;)

Jag har använt vita pappersblommor och underbara små vita och glittra resinblommor, du hittar dem hos Wild Orchid Crafts. De är underbara centerdekorationer!

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

Ha en fin söndag!

********************************

When I was in Övik for HighCoastScrap, one of the challenges was to be inspired by the word “twitter”. I took a couple of photos of my tree where I feed the birds in the winter and created this layout. When the jury had left their votes, I was in second place together with another lady. When my friend had drawn lots, I wasn’t the lucky one… Darn! ;)

I have used white paper flowers and some wonderful white andsparkly flowers, I just love them as centerpieces! You can find them in at Wild Orchid Crafts!

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! 

Have a nice Sunday!







2 kommentarer:

Mojca sa...

Waw the photo is just gorgeous and the page really pretty embellished as always. hugs! Mojca

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks Mojca! :D ♥