onsdag, april 24, 2013

Hur är läget?

Jag fick en lite annorlunda beställning av en kollega till mig. Han hade en aluminiumprofil som var lackad i vitt. Denna ville han ha olika ord på för att visa hur hans jobbstatus ser ut. Sagt och gjort, jag tog fram självhäftande cardstock från Silhouette och min Silhouette Cameo. Detta blev således resultatet och min kollega sa sig vara mer än nöjd. :)

*************

Sometimes comes an unusual order and this time it came from one of my colleagues. He had a piece of metal that he wanted some words on to show the status of him at work. I brought some self-adhesive cardstock and my Silhouette Cameo and this is the result. My colleague says that he is more than happy with it. :)





Material
Silhouette Cameo
Silhouette Self-Adhesive cardstock winter colors - 199864 

2 kommentarer:

Mojca sa...

Waw this is really interesting work Malin. hugs! Mojca

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks Mojca! ♥