onsdag, april 10, 2013

Att hitta sin pusselbit...

Att hitta sin drömpartner är som att hitta den saknade pusselbiten i livet. Jag har hittat min pusselbit i min man. :) Vad vore jag utan honom? Ett trasigt pussel...

Jag fick en beställning av en kompis som i dagarna firar ett år med sin pusselbit. Hon hade en bild som hon beskrev och visade för mig, på två pusselbitar och så skulle kortet gå i Skellefteå AIK's färger, svart och gult. Detta är resultatet, jag hoppas och tror att hon blev nöjd med sin beställning. :)

Ni glömmer väl inte bort vår skisstävling hos Hobbyworld? Maya har ritat en superläcker skiss! :)

Ha en härlig dag!

**************

To fins the partner of your dreams is like finding a missing piece of the puzzle called Life. I have found my piece of a puzzle in my husband, what would I be without him? :) Just an unfinished puzzle...

I have a friend who has her first anniverasry with her piece of a puzzle. She wanted something with a puzzle and in the colors of black and yellow and this is the result. I hope she is satisfied with it. :)

Dont forget to participate in Hobbyworlds challenge with the lovely sketch that Maya has drawn! :)

Have a really nice day!











Material
Bazzill Basics Mono Candle 4-438
Bazzill Basics Mono Raven 10-1081
Marianne Design Paper Roses TeaRose RB2206
Martha Stewart Framed Dots Punch Around the Page Set 40-60044
My Minds Eye Follow Your Heart Twine FYH121
Prima Marketing Divine Tiny Alphabet Stickers 563264
Silhouette Cameo
Spellbinder Nestabilities¬ Labels One S4-161


1 kommentar:

Mojca sa...

Waw what a perfect card Malin. Great colour combination. Hugs! Mojca