fredag, mars 22, 2013

Storage Binder - Artemio

Idag tänkte jag visa er en fantastisk förvaringsgrej. Jag älskar den för den sväljer hur mycket som helst! :) Den är en pappersmapp från Artemio i modellen dragspelsmapp. Jag använder min när jag ska på pysselträff men är en perfekt förvaring om man har trångt om utrymme hemma med. 

************

It's time to show you one of my favourite storage folders. I love it because it swallows so much! It's from Artemio and are an accordian binder. I use mine when I'm off for crafty weekends but it's really good to have if you dont have so much space at home.


När den är tom så är den riktigt platt och kräver inte mycket utrymme alls.

************

When it's empty, it does'nt need much space at all.









Material
Artemios förvaringsväska 18001008





Inga kommentarer: