onsdag, november 21, 2012

En slips till farsdag

Det var ju farsdag förra söndagen och då tog jag och fixade en sedvanlig slips till min man. Nu är ju inte han pappa "på riktigt" men väl pappa till vår älskade lilla hund Vittra så då förtjänar han givetvis att bli uppvaktad. :) Och eftersom jag har den hobby jag har så ville jag inte ge en vanlig slips utan jag skapade en slipslåda i papper och fyllde med favoritgodiset och en trisslott. Vilken fru jag är, va? Vilka presenter jag ger! Jag HADE kunnat göra honom till miljonär, känn på den. ;)

************

Last weekend there was Fathers Day in Sweden. My husband is not a father for a child but well a father for our belowed dog, Vittra. So, therefore I made him a tie-box and stuffed it with his favourite candy and a ticket with possibility to make him a millionaire. How about that? What a GREAT wife I am, giving him the chance to be unhealthy rich. Right? ;)






Material
Bazzill Mono Sprout 5-503
Echo Park Sweet Day Oh my stripe SY31003
Inkadinkado Flower Flourishes 60-30303
EKTools Flourish Square Layering Punch 54-90009
Prima Marketing Cabaletta Flowers Spring 561727
Prima Marketing Welcome To Paris Plume Leaves 562380
Marianne Design Paper Roses Beautiful Brown RB2211  

1 kommentar:

Mojca sa...

Waw this is so pretty Mallin. Great embellishment. hugs! Mojca