onsdag, oktober 17, 2012

Min fina mamma!


Halloj!

Idag tänkte jag visa upp en layout som jag gjort med min fina mamma i fokus. :) Jag har använt en stencil från Prima för att skapa mig den härligt prickiga bakgrunden. Det är roligt att kladda med färg och leka med stenciler.

Ha en härlig dag, så här halvvägs in i oktober!

****************

Hello!

Here comes a layout with my beautiful mom in focus. :) I have used a mask from Prima to create to lovely dotted background. It's real fun to play with colors and masks. :)

Have a nice day, we are halfway trough October already!








Material:
Bazzill Mono White 10-1001
Prima Marketing Welcome to Paris "Red Letter Day" #844875
Prima Marketing Welcome to Paris "Welcome to Paris" #844844
Prima Marketing Alphabet Stickers Romance Novel #559120
Prima Marketing Rosarian Flower Collection Silentum #562588
Prima Marketing Mask Poppies and Peonis #922207
EKSuccess Sticko Large Black Foam 52-50009
Martha Stewart Screw Punch
My Minds Eye Follow your heart "Be Amazing" Twine #FYH121
Teresa Collins Fabrications Brads FAB160
KCompany Smashtape Black Dots 30-614796


2 kommentarer:

maria sa...

Vilken underbar Lo och härlig ide med mamma i fokus. Jag önskat jag lyckades få min mamma att fasta på bild =)

Mojca sa...

Waw you really take after your mum, you look soooo similar. And the layout is gorgeous, just adore the flowers. Hugs! mojca