onsdag, augusti 22, 2012

A litte bird cage

Idag är det min tur att blogga för Hobbyworld och jag tänkte visa upp en fågelbur som jag skurit ut med min Silhouette Cameo och dekorerat med en massa härliga rosor från Prima Marketing. Även fågeln och de krackelerade blingstenarna är från Prima. 

Prima är verkligen ett av mina favoritmärken och det är så lätt och roligt att jobba med deras material. Det finns nu en uppsjö av massor av rykande färska nyheter! :)

Hoppas ni alla får en fantastisk dag!

*********************

It's time for me to make another entry for Hobbyworld and today I'll show you a bird cage. I have made it with help from my Silhouette Cameo and a lot of flowers from Prima Marketing. The bird and the gems are also from Prima.

 Prima are one of my big favourites in the market, it's so easy to create and craft with their material. :)

I wish all of you a really happy day!








Silhouette Cameo
Bazzill White Cardstock 10-001
PM Say It In Crystals Clear 560461
PM Resin Fly Away 891480
PM Interlude Flowers Pink 561390
PM Interlude Flowers White 561383
PM Encore Flowers Pink 561345


3 kommentarer:

Mojca sa...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw!!!! This is simply gorgeous Malin. Great details. Hugs! Mojca

loriete sa...

Fantastic! All your works are so inspirational, and this one is no exception! Love it!

Hugs, Loreta

Annette sa...

Otroligt vacker...