söndag, december 25, 2011

Merry Christmas to you all!

Då var juldagen kommen. Julklapparna är öppnade, julmaten uppäten och magen står i fyra hörn. Idag är det julhelgen stora dag i många andra länder, de firar som bekant den 25:e istället. Och för deras skull visar jag en liten goding (som jag redan visat för er svenskar) och det är min layout på en av mina stora böjelser: tomtar! Jag älskar ju tomtar! Har flera hundra och det tar TIMMAR att julpynta hemma hos oss. ;) 


Jag har använt mig av bland annat poinsettias och glasglitter som finns hos Wild Orchid Crafts.

Glöm inte bort att kika in i vår designblogg för mer inspiration eller att delta i våra utmaningar som presenteras i vår utmaningsblogg, fina dekorationer och blommor till vinnaren!

**************************************************************************

Merry Christmas to all of you! In Sweden we had The Big Day yesterday but I know that other countries celebrate Christmas on the 25th. I'll hope you all have a white Christmas and a wonderful day with family and friends. Here in Sweden we have a lot of snow and it's SO beautiful!


I have made a layout with one of my addictions: santas. I LOVE santas and I have hundreds of them in our house. :) I have used poinsettias and German Glas Glitter, welcome in the shop!

**************************************************************************

Dont forget our challenge blog with new challenges every second monday with lovely flowers for the winner!

*************************************************************************








Inga kommentarer: