lördag, december 24, 2011

God Jul!

Goder morgon, goder morgon både herre och fru! Jag önskar eder alla en fröjdefull jul!

Nu är det julafton! Denna underbara dag som rymmer så mycket känslor att man blir alldeles överväldigad! Jag längtar redan nu till glöggen, saffransbrödet, Jansson:en, omeletten med murkelstuvning, den gravade laxen, rullströmmingen, revbensspjällen och grisfötterna. Det är nästan så att jag längtar efter snapsen också! ;)

Idag blir det en layout som visar en riktig klassiker på det Sjödinska julbordet: Grisfötter! Min pappas favoritdel på julbordet. :) Titeln på layouten är ett internt skämt i vår släkt och alla släktingar (särskilt Laila och Henry) som läser det här, vet exakt vad jag menar. ;)

Cardstock, stämplar från Bo Bunny, tiny alphas, spets, bling&blingswirl och minirosor hittar du såklart i Mea Vita's butik!

 Så nu säger jag som man säger på jul: från mig till er alla, en riktigt, riktigt, riktigt GOD JUL!

Bilden blir större om man klickar på den.

Inga kommentarer: