lördag, oktober 22, 2011

Long live rock 'n roll!

Alla som känner mig vet att jag är hårdrockare in i själ och hjärta. Och alla som känner mig vet även att det är AC/DC som är mina husgudar. Det är det bästa bandet alla kategorier, nu och för evigt. De allra bästa plattorna skrevs med den förra sångaren, Bon Scott, som så tragiskt dog alldeles för tidigt. Knappt 34 år gammal så slutade hans liv i baksätet på en bil. De Gud älskar, de kallar han hem tidigt...

här har jag skapat en layout med honom i fokus. Allt material hittar du såklart i Mea Vita's shopp! Till exempel den härliga kantstansen från Martha Stewart, minirosor, blommor från Prima, ramdie från TimHoltz, distresser och halvpärlor.

Hoppas att ni fått lite inspiration och sätter er och pysslar imorgon! :) Glöm inte att kika in i Mea Vita's shopp som ständigt fylls på! Metallblomman och metallövet är två exempel på det som snart kommer in!








Inga kommentarer: