tisdag, september 07, 2010

En RAK till dig?

God morgon på er alla morgonpigga pysslare! Idag tänkte jag visa upp ett kort som jag skapat för Grodan Scrapgarden av Mind My Eyes Meadowlark. Som pysslare så ger man ju då och då bort lite RAK:ar och jag tänkte att det skulle vara bra att ha ett eller annat kort på lager så jag skapade ett av pappret Floral Display och ett höstigt cardstock i en härlig orange färg. Den lilla ramen klippte jag ur pappret Cards, det perfekta pappret med massor av journalingrutor och andra användbara rutor. Dessutom är alla papper i serien dubbelsidiga så det finns en massa alternativ. Blommor och blader, band, distresser och Pearl Maker hittar ni såklart i butiken! Kamédamen är tvilingen till det örhänge jag visade i mitt förra inlägg.







Ha en härlig dag och in och kika på alla mysiga julnyheter som finns i butiken!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint halloween färgtema, annars snyggt som vanligt!

Kram

Elisabeth

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack snälla! :)

Jeanette Wallén sa...

Sååå läckert med den orangea färgklicken!!! :D