måndag, januari 18, 2010

Min vackra Maria

Årets första DT-paket från Grodans Scrapgarden som landade hos mig var papper ur underbara Fancy Pants Vintage Valentines. På layouten nedan så använde jag I'm yours. Jag rev det mitt itu, tog en sida av varje bit och gick hårt åt med en distress, Vintage Photo. Istället för den klassiska fotoramen av cardstock så gjorde jag en av spets. En del av en ranka från Prima fick utgöra stommen och sedan fyllde jag på med utstansade löv och kvistar ur spillpappret som blev över. Klippte smala remsor och virade till spiraler, dekorerade med Pearl Maker och slutligen så laddade jag på med bling, brads och ett par charms. Den utstansade titeln dränkte jag in i Sepia Accents Lack.









Bilderna är klickbara.

6 kommentarer:

Anonym sa...

den var verkligen vacker...Anna

Sandra sa...

Guud så fint!!

Virre sa...

Bedårande!!!

Åsa / Dolores sa...

Lika fantastiskt som du alltid gör! Jag har en grej till dig i min blogg: http://dolorespyssel.blogspot.com/2010/01/kreativ-blogger-award.html
Kram / Dollan

Miis sa...

Tycker mig känna igen den där bruttan ;)
Lo´n är superfin!!!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack tjejer! Jag blir otroligt glad!!! :)